Версию на узбекском языке читайте ниже | Quyida oʻzbekcha versiyasini oʻqishingiz mumkin
Зарабатывайте на релевантных объявлениях, которые выглядят как посты
Объявления Рекламной сети максимально органично встраиваются в контент канала. Каждый пост содержит изображение или видеоролик, кликабельный заголовок, текст.
Как работает монетизация телеграм-каналов с РСЯ
Вознаграждение начисляется в порядке, предусмотренном офертой, в долларах США или евро на расчётный счёт в банке или через платформу Payoneer. Выплата происходит, когда сумма дохода достигнет порога 150 $ или 100 €. Подробнее о вознаграждении.
Как подать заявку на закрытый тест
- Создайте Яндекс ID и зарегистрируйтесь в Рекламной сети Яндекса, если пока не присоединились к нам.
- В интерфейсе РСЯ на вкладке «Реклама в Telegram» добавьте канал.
- Дождитесь подбора бота и сделайте его администратором канала с правом публиковать сообщения. Не удаляйте бота из канала.
- Следите за результатами проверки:
- Статус «Активен для размещений через Adfox» означает, что ваш канал пока не подходит для монетизации с Рекламной сетью Яндекса. В статусе также будет указана причина отклонения.
- Статус «Активен» означает, что ваш канал успешно прошёл проверку и вы в очереди на подключение монетизации.
Когда ваш канал будет добавлен в тест, вы получите письмо. Показы рекламы начнутся автоматически. Объявления будут публиковаться в соответствии с настройками частоты, дней недели и времени показа, которые вы задали.
Сроки рассмотрения заявки зависят от количества каналов, владельцы которых хотят присоединиться к тестированию.Подробнее о том, как добавить канал, какие настройки указать и как узнать результаты проверки, рассказали в Справке.
Какие каналы могут подключиться к РСЯ
Сейчас монетизировать с РСЯ можно только телеграм-канал — добавить чат не получится.
Чтобы подключиться к Рекламной сети, канал должен соответствовать Правилам участия, а также следующим условиям:
- Более 3 месяцев с момента создания
- Не менее 1 500 подписчиков
- Менее 2 недель с момента последней публикации
- Не менее 300 просмотров за 48 часов у каждой публикации
- Основная аудитория канала находится в России, Беларуси или Узбекистане, а контент преимущественно на русском или узбекском языке
- Канал активно развивается, контент публикуется регулярно
История успеха
Рахим Ерматов
владелец телеграм-канала Test-Uz.Ru
Я решил попробовать монетизацию от Yandex еще в прошлом году. В сентябре, когда инструмент начали тестировать в Узбекистане, у меня появилась возможность подключиться, и в канале уже публикуется реклама от Yandex.
Преимущество монетизации от Yandex в том, что не нужно взаимодействовать с рекламодателями. Достаточно добавить бота, который будет публиковать рекламу.
Очень удобно, что можно настроить график публикаций. Для каждого часа в любой день недели можно указать, можно ли делать публикации в это время. Кроме этого можно настроить стратегию подбора рекламы и количество постов в неделю.
Какие плюсы у монетизации телеграм-канала с РСЯ
- Экономия времени на поиске рекламодателей и объявлений. Нейросети подберут объявления, а бот опубликует рекламу в канале и удалит её спустя 46–48 часов.
- Качество рекламы. Все объявления проходят строгую модерацию.
- Регулярная публикация объявлений — с той частотой, в то время и дни недели, которые вы укажете.
Новые возможности для рекламодателей: запустите рекламу на аудиторию из Узбекистана
Рекламодатели также смогут запускать рекламные объявления в телеграм-каналах, нацеленных на аудиторию из Узбекистана, в Яндекс Директе. Подробнее о новой возможности читайте в Справке.
Telegram kanallarni monetizatsiya qilishning yopiq sinash imkoniyati endi Oʻzbekistonda ham mavjud
Yandex Reklama tarmogʻining monetizatsiya funksiyasini xizmatda Oʻzbekiston rezidenti sifatida roʻyxatdan oʻtgan hamkorlar va mahalliy auditoriyaga ega boʻlgan Telegram kanal egalari ulashi mumkin.
Postlarga oʻxshaydigan tegishli eʼlonlardan daromad oling
Reklama tarmogʻining eʼlonlari kanal kontentiga maksimal mos keladi. Har bir post rasm yoki videorolik, klikli sarlavha, matn, “Reklama” belgisi va reklama joylashtirilgan domenni oʻz ichiga oladi.
Telegram kanallar monetizatsiyasi YRT bilan qanday ishlaydi
Yopiq sinov uchun ariza berish tartibi
- Agar hali bizning safimizga qoʻshilmagan boʻlsangiz, Yandex ID yarating va Yandex Reklama tarmogʻida roʻyxatdan oʻting.
- YRT interfeysining “Telegramda reklama” sahifasida kanalni qoʻshing.
- Bot saralanishini kuting va uni xabar yuborish huquqi bilan kanalingiz administratori qiling. Botni kanaldan oʻchirmang.
- Tekshiruv natijalarini kuzatib boring:
- “Adfox orqali nashr etish uchun faol” statusi kanalingiz hali Yandex Reklama tarmogʻida monetizatsiyaga tayyormasligini anglatadi. Statusda inkor etish sababi ham koʻrsatiladi
- “Faol” maqomi kanalingiz tekshiruvdan muvaffaqiyatli oʻtganini va siz monetizatsiya yoqilishi uchun navbatda turganligingizni anglatadi
Kanalingiz sinovga qoʻshilganda xat olasiz. Reklamalar nashr etilishi avtomatik tarzda amalga oshiriladi. Eʼlonlar siz oʻrnatgan oraliqlar sozlamasiga muvofiq kunlar, haftalar va koʻrsatish vaqti boʻyicha nashr etiladi.
Arizalarni koʻrib chiqish muddati egalari sinovga qoʻshilishni istagan kanallar soniga bogʻliq.
Kanalni qanday qoʻshish, qaysi sozlamalarni koʻrsatish va qanday qilib tekshiruv natijasini bilish boʻyicha batafsil Maʼlumotnomada xabar berdik.
Qanday kanallar YRTga ulanishi mumkin
Hozir YRTda faqat Telegram kanallarni monetizatsiya qilish mumkin –— chatni qoʻshish imkoni yoʻq.
Reklama tarmogʻiga ulanish uchun kanal Ishtirok qoidalariga hamda quyidagi talablarga mufoviq boʻlishi kerak:
- Tashkil topganiga 3 oydan oshgan boʻlishi
- Kamida 1 500 ta obunachisi boʻlishi
- Oxirgi xabar muddati 2 xaftadan kamroq boʻlishi
- Har bir xabar 48 soat davomida kamida 300 marta koʻrilishi
- Asosiy auditoriya Rossiya, Belarus yoki Oʻzbekistonda joylashgan, kontent esa rus yoki oʻzbek tilida boʻlishi
- Kanal jadal rivojlanayotgan, kontent muntazam nashr etilayotgan boʻlishi
YRT orqali Telegram kanalni monetizatsiya qilishning afzalliklari
- Reklama beruvchilar va eʼlonlarni qidirish uchun vaqtni tejash. Neyrotarmoqlar eʼlonlarni saralaydi, bot esa reklamani kanalda nashr etadi va 46–48 soatdan soʻng uni oʻchiradi
- Reklamalar sifati. Barcha eʻlonlar jiddiy moderatsiyadan oʻtadi
- Siz belgilagan oraliqda, ayni haftaning kuni va soatida eʻlonlar muntazam nashr etilishi
Reklama beruvchilar uchun yangi imkoniyatlar: Oʻzbekiston auditoriyasi uchun reklamani boshlang
Reklama beruchilar Yandex Direct orqali ham Oʻzbekiston auditoriyasiga yoʻnaltirilgan Telegram kanallarida reklama eʼlonlarini joylashi mumkin. Yangi imkoniyatlar haqida batafsil Maʼlumotnomada oʻqing.
Поделитесь материалом в соцсетях